آموزش فروش اینترنتی || ۱۰ نکته کلیدی برای فروش محصولات
ژوئن 13, 2020 0

10 نکته برای افزایش فروش محصولات شما! در کمترین زمان

آموزش فروش اینترنتی

سلام یگانه مصححی هستم، مدیر مجموعه پیک مانی و تا به حال با بیش از ۱۰ مجموعه در رابطه با فروش اینترنتی مشاوره دادم. با ۹۲% موفقیت در پروژه ها، در ادامه آموزش فروش اینترنتی در ۱۰ قدم را با هم دنبال می‌کنیم.

 

قدم اول: فروش در حوزه مورد علاقه

هیچ کاری بهتر از این نیست که در حوزه ای که بهش علاقه داریم فعالیت کنیم.

فروش هر محصولی که می‌خواهید در اینترنت!

زمانی که در حوزه ای که علاقه داریم فعالیت می‌کنیم:

  • از کار کردن لذت می‌بریم
  • به دنبال یادگیری بیشتر هستیم
  • خستگی کار، به حداقل می‌رسد
  • انرژی و انگیزه بالایی داریم
  • وقت بیشتری برای کار می‌گذاریم
  • و …

و بدین ترتیب شما در کار موفق تر خواهید بود.

فرمول ساده فروش بیشتر

علاقه -> انگیزه -> تلاش بیشتر -> فروش بیشتر

در واقع زمانی که شما به کار خود عشق می‌ورزید، احساس خوب و افکار مثبت در وجود شما باعث می ‌شود با شتاب بیشتری حرکت کنید.

زمانی که به شغل خود تمایلی ندارید و از کار کردن لذت نمی‌برید، نه تنها پیشرفت چندانی ندارید، بلکه درآمد مناسبی هم نخواهید داشت!

علایق آموزش فروش اینترنتی

چه شغلی برای من پولساز است؟

در آموزش فروش اینترنتی اولویت های مختلفی برای انتخاب شغل درست و پولساز وجود دارد.

اول: علایق

علایق خود را در هر زمینه ای یادداشت کنید.

دوم: مهارت ها

در مرحله دوم، مهارت های شما مهم می‌باشد، اما اگر مهارت های شما در حوزه علایق نیست،

نگران نباشید خوشبختانه مهارت ها قابل یادگیری هستند.

سوم: بازارکار محصول

درمورد بازارکار محصول مورد نظر تحقیق کنید، چه محصولاتی حاشیه سود بالا تری دارند.

بعد از مشخص کردن ۳ فاکتور علایق،مهارت ها و بازارکار محصول حوزه فعالیت شما مشخص می‌شود.

قدم دوم: هدف گذاری در فروش اینترنتی

هرکاری نیاز مند هدف است، مجموعه فعالیت هایی که انجام می‌شود برای رسیدن به یک مقصود مشخص

باید هدف گذاری های مدت دار داشته باشید، مثلا در پایان ماه باید ۵ میلیون تومان فروش داشته باشم.

اهداف دستیافتنی برای کسب و کار خود مشخص کنید.

هدف گذاری در فروش اینترنتی به صورت زیر انجام می‌شود:

روزانه، ماهیانه و سالانه

هدف گذاری روزانه: اختصاص دادن یک زمان مشخص برای انجام یک کار مشخص.

هدف گذاری ماهانه: براساس داده های موجود، پیش بینی می‌کنید که درآمد ماهیانه شما چقدر خواهد بود.

هدف گذاری سالانه: در پایان سال، قرار هست چقدر پس انداز داشته باشید؟ کسب و کار شما در چه جایگاهی خواهد بود؟

هدف گذاری در فروش اینترنتی

بعد از اینکه هدف گذاری انجام شد، شروع به فعالیت کنید.

و هدف های بهتر برای کسب و کار انتخاب کنید.

مثلا در ماه آینده باید درآمد خودم را ۱۵% افزایش دهم.

قدم سوم: توسعه مهارت های کلیدی در فروش

حوزه هایی که درآن ها ضعیف هستید را پیدا کنید.

اگر خودتان نمی‌دانید که در چه حوزه هایی ضعف دارید، از دیگران بخواهید به شما بگویند.

دانش و مهارت یعنی سرمایه گذاری

تحصیلات، دانش، مهارت و تجربه، همه  و  همه سرمایه گذاری هایی برای بهبود قابلیت ارزش آفرینی شما است

تا حقوق بهتری دریافت کنید

“” برایان تریسی “”

پیدا کردن وجه تمایز با دیگران

در مهارت های فروش، تفاوت شما با دیگران موجب می‌شود استراتژی های مخصوص خود را طراحی کنید.

در دنیای رقابتی چه اندیشه هایی دارید؟

ایده های کسب و کار شما چگونه هستند؟

تمرین

نقاط قوت خود را یادداشت کنید.

نقاط ضعف را یادداشت کنید.

در حوزه هایی که ضعف دارید، یاد بگیرید.

کتاب، ویدئو های آموزشی و صوت های مختلف در حوزه فعالیت خود را دنبال کنید.

هر روز مهارت های خود را قوی تر کنید.

آموزش فروش اینترنتی

قدم چهارم: برنامه ریزی منظم

گاهی اوقات همه چیز آماده برای ورود به دنیای فروش است اما!

نداشتن یک برنامه ریزی مشخص باعث می‌شود از اهداف خود دور شوید.

زمانی که اهداف شما مشخص شد باید برنامه ریزی دقیق انجام دهید.

مشکلی که اکثر افراد در رسیدن به اهداف دارند،

برنامه ریزی های سخت و غیر منطقی هست.

این نوع برنامه ریزی بعد از مدتی باعث تضعیف روحیه شما و دست کشیدن از کار می‌شود.

اما من به شما برنامه ای می‌دهم که با عمل کردن به آن بهترین نتایج را خواهید دید.

خب بریم سراغ برنامه ریزی برای فروش اینترنتی:

از بزرگ به کوچک:

زمانی که یک هدف یا کار بزرگ درحال انجام است باید از کار های کوچیک شروع کرد.

آسان تر کردن کار ها این تکنیک فوقالعاده است.

به عنوان مثال: زمانی که می‌خواهید یک ویدئو ۵ دقیقه ای حرفه ای برای معرفی خودتان یا مجموعه بسازید به صورت زیر برنامه ریزی می‌کنید:

  1. انتخاب هدف ویدئو
  2. نوشتن موضوع کلی
  3. جمع آوری اطلاعات لازم
  4. ساخت ویدئو (توسط خودتان یا موشن گرافیست)

برنامه ریزی شما نباید به این صورت باشد که حتما این کار در این روز تمام شود.

چون اگر نتوانید کار را تمام کنید، احساس پریشانی و اضطراب پیدا می‌کنید.

پس بهتر است زمان بندی به صورت دقیقه و ساعت باشد.

مثلا ۳ ساعت در روز تمرکز برای ساخت ویدئو معرفی.

برنامه ریزی در فروش اینترنتی

جمع بندی و نکات پایانی

تبریک میگم! فعالیت شما در کسب و کار اینترنتی شروع شده و از حالا به بعد با توجه به نکاتی که گفتیم، می‌توانید فروش محصولات در اینترنت را آغاز کنید

برای شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

نویسنده: یگانه مصححی

پیام بگذارید