مرحله 1: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

قبل از اینکه بریم سراغ آموزش های دیجیتال مارکتینگ، ابتدا باید بدانیم مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در این ویدئو به سادگی مفهوم بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ را بیان کردیم.

در مورد بخش های مختلف دیجیتال مارکتینگ و ایجاد یک کسب و کار اینترنتی صحبت کردیم.

چطور یک کسب و کاری بسازیم، بازاریابی کنیم، به فروش برسیم و در نهایت برای رشد کسب و کار چه کارهایی انجام دهیم.

alt

مدت زمان ویدئو : ۱۲:۳۴ دقیقه _ حجم ویدئو : ۱۸.۲ مگابایت

مرحله 2: انتخاب حوزه فعالیت

برای شروع یک کسب و کار ایده آل، باید انتخاب کنیم حوزه فعالیت ما در کسب و کار اینترنتی چه باشد؟

در این ویدئو قرار هست انتخاب کنیم در چه حوزه ای کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنیم؟

چه معیار هایی برای انتخاب درست وجود دارد؟

بعد از مشاهده این ویدئو می‌توانید بهترین موضوع را برای کسب و کار اینترنتی خود مشخص کنید.

alt

مدت زمان ویدئو : ۰۹:۰۶ دقیقه _ حجم ویدئو : ۱۵.۵ مگابایت

مرحله 3: تحقیقات بازار

بعد از مشخص کردن حوزه فعالیت، حالا باید یک تحقیق حسابی در مورد بازار مورد نظر انجام بدیم.

در این ویدئو معرفی می‌کنیم در این دوره قرار هست چه چیزاهایی یاد بگیریم. 

رقبای ما چه کسانی هستند؟ 

مشتریان ما چه کسانی هستند؟ و چگونه باید نیاز مخاطبین خود را پیدا کنیم؟

در دوره رایگان تحقیقات بازار یا market reaserch بهترین اندوخته ها را برای شروع کسب و کار داشته باشید.

با استفاده از تحقیقات بازار و پیش بینی اوضاع شکست نخورید!

مرحله 4: تبلیغ نویسی

کم کم داریم وارد دنیای بزرگ کسب و کار می‌شویم و با تبلیغ نویسی افراد رو جذب محصول خودمان می‌کنیم.

تبلیغ نویسی یا Copywriting چیست؟

چطور متن های جذاب بنویسیم؟

بدون افزایش بازدید کننده، فقط با تبلیغ نویسی فروش را افزایش دهیم!

چه ویدئو، عکس و متن هایی ایجاد کنیم تا کاربران را جذب کند؟

برای اطلاع بیشتر از دوره تبلیغ نویسی می‌توانید ویدئو معرفی دوره را مشاهده کنید.